لیگ برتر انگلستان در نقل و انتقالات بیشترین خرج را داشته است

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - خرج باشگاه‌های اروپایی در این فصل از نقل و انتقالات نسبت به سال گذشته ۴۰% افزایش یافته است. حتی با وجود نزدیک بودن اجرا قانون فیرپلی مالی‌، باشگاه‌های اروپایی در این فصل ۲.۱۶ میلیارد یورو خرج خرید بازیکنان جدید کرده اند.

 به گزارش مارکا، در بررسی‌ جدید نقل و انتقالات فوتبال در سال ۲۰۱۴ مشخص شده است که در تمام لیگ‌های اروپایی از نظر مخارج تابستانی، افزایش صورت گرفته است. لیگ برتر انگلستان ۷۳۱ میلیون یورو، لیگ فرانسه ۳۷۵ میلیون یورو و بوندسلیگا هم ۲۵۸ میلیون یورو خرج کرده اند.

بالاترین جهش نسبت به فصل گذشته مربوط به لالیگا است که با خرید ۱۰۱ میلیون یورویی گرث بیل صورت گرفته است. با این حال با توجه به فروش بازیکنان، لالیگا در کل ۹۲ میلیون یورو خرج خرید بازیکنان خود کرده است که برای دومین سال متوالی‌ از نظر خرید در رتبه پایین تری نسبت به بقیهٔ لیگ‌ها قرار دارد. لالیگا در حال حاضر از نظر پرورش استعداد‌ها و فروش آن، در رتبه اول اروپا قرار دارد. رئال مادرید پس از دو سال بار دیگر به صدر جدول باشگاه‌هایی‌ که بیشترین میزان خرید را کرده اند با مبلغ ۱۸۴ میلیون یورو بازگشت. البته میزان بالایی‌ از این مبلغ خرج خرید بیل شده است، موناکو هم با مجموعه خرید ۱۶۶ میلیون یورو در رتبه بعدی قرار دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, ] [ 16:6 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 91
بازدید هفته : 226
بازدید ماه : 218
بازدید کل : 30589
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1